1 Aralık 2013 Pazar

Galaxy Pocket'inizi Hızdan Uçurun !

Arkadaşlar şimdi bomba gibi bir konuyla sevindirici bir konuyla karşınızdayım . Kimler telefonunu hızlandırmak uçurmak istemez ? Tabiki herkez ister 3-4 gündür yaptım hızlandırmayı ve bayağı performans hissettim hızlanma hissettim sizlere paylaşmayıda unutmadım tabiki arkadaşlar . Bir nevi overclock gibi birşey ama overclock değil daha basit birşey ve daha hızlı bana göre . Menü geçişleri olsun ortam tarama olsun internetde gezinme olsun bayağı hızlandı uzatmadan konuya geçiyorum arkadaşlar .

Yapacağımız işlemin faydalarını sayarsak ;

-Ortam tarama işlemi hızlanıyor .
-Cihazın hızlı şarj olmasını sağlıyor .
-Ekran dokunmatiğini düzene sokuyor .
-Yazı yazma hızınızı arttırıyor .
-Menü geçişlerini hızlandırıyor .
-Şebeke ' nin daya iyi verim vermesini sağlıyor .
-Telefonun ram'ını düzene sokuyor vs .

Kuruluma geçelim ; [Root Gerekli]

1) İlk önce rootlu olmanız lazım eğer rootlu değilseniz buraya tıklayarak root yapın .
2) Sonra CWM mod kurulu değil ise buraya tıklayarak  CWM mod dosyasını indirip telefonun ana dizinine atıyoruz .
3) Buradan galaxypocket.zip dosyamızı indirip telefonun ana dizinine atıyoruz .
1 , 2 ve 3. işlemler tamamsa anlatıma geçiyorum .

Kurulum ;

1) Telefonu ses açma + güç tuşu + home tuşuna aynı anda basarak recovery mod'a alıyoruz .
2) Recovery modda apply uptade from sdcar ' bölümüne girip orada vM00CWM.zip ismine gelip home tuşuna basarak cwm moda geçiyoruz . Yani şöyle bi ekran gelicek ;
3) Burada install zip from sdcard bölümüne girelim . Ordanda choose zip from sdcard ' a girip sd card'ın ana dizinine attığımız GalaxyPocket.zip 'ın üzerine gelip orta tuşa basalım gelen ekranda ortalarda YES seçeneğine gelip orta tuşa tekrar basalım ve işlemimiz tamamdır sonra geri gelerek reboot yapıyoruz . Bu kadardır .

ÜSTÜNE BASARAK SÖYLÜYORUM ÖBÜR TELEFONLARDA DENEMEDİM GALAXY POCKET HARİCİNDE YAPARSANIZ OLACAK SORUNLARDAN SORUMLU DEĞİLİM . SADECE GALAXY POCKET'TE DENEDİM . RAHAT RAHAT ÇALIŞIYOR POCKET'TE .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

indir



















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...